reklama

Narodil som sa ako srnec.

Mal som veľké šťastie, lebo moji srnčí rodičia patria k strednej vrstve,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

majú vysokú školu, ktorú dopriali aj mne. A navyše žijeme v útulnom srnčom mestečku ani veľkom ani malom, na okraji, v peknom srnčom domčeku. Kedysi vraj boli srnky bilinožravci ale my sme následkom evolúcie jasný všetkožravci veľa žravci.

Prečo vám vlastne píšem? Lebo včera som mal veľmi nevšedný zážitok!!!

Mal som veľmi dôležité obchodné stretnutie so srncami obchodníkmi a to nie ledaakými ale priamo so srnčími finančnými žralokmi z G & H & M & F group !!!

A v akom aute pre mňa prišli? No to som len čumel svojimi hnedými srnčími očami! Prístrojovka vykladaná drahým drevom, chrómové doplnky, fantastická audio súprava, klíma, ESP, ABS, SIS, CCS, HMK, FBG, NBU, KDH a GDH! Všetko automatické! A sedadlá? Ergonomické sedadlá potiahnuté kožou fantasticky spracovanou z mladých ľudí, pravdepodobne dievčat! Dvere mali tmavší odtieň z kože mladých černochov a stredový panel bol ladený do žlta asi z číňankov. A to všetko prekladané pásikmi najvzácnejšej kože z rómov! No to som ešte nevidel, taký luxus!!! Tá ľudská koža sa mi trošku lepila na moju srnčiu riť a keď som sa posunul znelo to akoby som prdel, ale luxus to bol fantastický.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hneď mi ponúkli, že naše obchodné jednanie presunieme do poľovníckej reštaurácie, lebo dvaja z nich, ako veľa srncov z televíznej srnčej smotánky, boli vášnivými poľovníkmi.

Vstúpili sme dnu, reštaurácia útulná pekne zariadená, po stenách plno krásnych trofejí, vypreparovaných ľudských hláv, či už celých, alebo len lebiek, v kútoch vypchaté ľudské mláďatá rôznych druhov, z rôznych kútov zeme. Dokonca som zahliadol aj zopár vzácnych druhov. Proste krása, aj keď ja vám hovorím, srnci moji, toto moc nemusím, zdá sa mi trošku morbidné.

Dali sme si maďarský ľudský guláš s knedľou, bol vynikajúci. Dohodli sme obchod, mal by som zarobiť dosť veľa nových srnčích EUR, som rád, že som sa dostal do takejto spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len ma potom napadlo, že teraz je to iné ako keď srnky lovili ľudí, aby mali čo jesť a že to poľovníctvo sa veľmi zmenilo a mali by sme ľudí viac chrániť. Nerozumiem aký majú z toho srnčí poľovníci pôžitok, keď strieľajú do bezbranných ľudí, ktorý už aj tak prakticky nemajú kde žiť.

Teraz som zabudol, čo som vlastne chcel napísať. Aaaaaa, som akýsi unavený, očistím si kopýtka a trošku si zdriemnem, dopíšem to inokedy.

Jozef Gregor

Jozef Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som "od nás", taký normálny, až to nie je normálne :o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu