reklama

Čo si myslíš, že kradnem?

Prišla vnučka za Slopom, sadla si mu na kolená, objala ho drobnými rúčkami a nežným hláskom naňho: „Dedko, dáš mi prosím 2 eurá na zmrzlinu?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Slopa sa na ňu oboril:

„2 eurá? Čo si myslíš, že kradnem?!"

„No vieš, dedko Slopa, na nete o tebe písali..."

„Kto písal? Aké hyeny? Idioti! Povedz mi mená, okamžite!"

Ale po chvíľke, vidiac smutný výraz vnučky, vymäkol.

„No dobre, dobre... tu máš desinku, choď si teda niečo kúpiť. A nabudúce mi pozapisuj mená tých, čo o mne píšu. Ja si ich preklepnem."

Poobede sa Slopa s vnučkou prechádza po ulici a zrazu vidia Kalivtákových chlapcov zašívať sa v tieni. Tak z neho zlostne vyletí:

„Čo sa tu zašívajú! Veď sú platení z mojich daní!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale vnučka, jeho svedomie, mu zase tenkým hláskom:

„Ale dedko, veď ty dane neplatíš, minule si sa s tým chválil Jankovi Začiatkovi. A on vravel, že ani on. Ako ste sa na tom rehotali."

„No dobre, dobre ale druhí ich platia, nie?" zahundral.

Škoda, že Slopa v skutočnosti žiadne svedomie nemá.

Autor tohto článku vyhlasuje, že mená aj udalosti v tomto článku sú fiktívne a vymyslené. Prípadná podobnosť so skutočným osobami je čisto náhodná. Okrem vnučky, tá je ozajstná, samozrejme.

Jozef Gregor

Jozef Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som "od nás", taký normálny, až to nie je normálne :o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu